Sako, kad tiesa dažniausiai slypi kažkur per vidurį. Bet šiuo atveju tiesa labiau katino pusėje. Ir ne apie kainas kalbu, jei netinka kaina -visada gali nepirkti. Maistas labai vidutiniškas, o aptarnaujančiam personalui labai reikia pasitempti. Nelaukiami lankytojai karčiamoje ir tai tiesiog sklinda nuo padavėjų.
Mes su šeima 3 kartus ten valgėm. visus kartus likom nusivylę. Aptarnavimas tikrai nepatiko, maistas nieko ypatingo. straipsnyje lygina save su gandralizdziu, bet jie tikrai turi geresni aptarnavimą ir skanesni maistą. Ir kaip savininkas gali sakyti kad jai nepatiko kepsnys tai reikėjo rinktis kitą patiekalą, tai čia pripažįsta, kad jis tikrai neskanus ar kaip? Ir matosi kiek žmonių atvyksta pas juos ir į gandralizdi. Manau reikia priimti kritiką ir tobulėti. Taip ir žmonių bus didesnė gausa ir pelną geresnį gaus. Nereikės 30 minučių virti 1 cepeliną, o iš karto 10-20, sąnaudos tos pačios pelnas geresnis. Žmonės mokėdami didesnius pinigus už maistą, nori jį gauti geresnį nei valgykloje… Jai išeis straipsnis, kad jie pagerino maistą ir aptarnavimą tai pradėsime pas juos lankytis. Sėkmės.
Neseniai lankėmės su svečiais iš Švedijos „Karčiamoje Ružavoje”. Svečiai buvo sužavėti. Patiko ir aptarnavimas, ir maistas, tik porcijos pasirodė labai didelės.
Svečiai pareiškė, kad kitą kartą, kai lankysis Panevėžyje, būtinai norės sugrįžti į šią kavinę.
4m atgal dar važiuodavom pietauti ten buvo ir skanu ir kaina adekvati. Pora metų atgal nustojome ten lankytis, maistas toks visai jau šiaip sau. Gal po kelių metų duosim dar šansą 🙂 gal variantas būtų ne purkštauti, o pasistengti geresnis??
Komentarai (7)
Sako, kad tiesa dažniausiai slypi kažkur per vidurį. Bet šiuo atveju tiesa labiau katino pusėje. Ir ne apie kainas kalbu, jei netinka kaina -visada gali nepirkti. Maistas labai vidutiniškas, o aptarnaujančiam personalui labai reikia pasitempti. Nelaukiami lankytojai karčiamoje ir tai tiesiog sklinda nuo padavėjų.
nagi nagi, jei jau taip nelaukiami ten lankytojai, kodėl ten visada apstu žmonių?
Mes su šeima 3 kartus ten valgėm. visus kartus likom nusivylę. Aptarnavimas tikrai nepatiko, maistas nieko ypatingo. straipsnyje lygina save su gandralizdziu, bet jie tikrai turi geresni aptarnavimą ir skanesni maistą. Ir kaip savininkas gali sakyti kad jai nepatiko kepsnys tai reikėjo rinktis kitą patiekalą, tai čia pripažįsta, kad jis tikrai neskanus ar kaip? Ir matosi kiek žmonių atvyksta pas juos ir į gandralizdi. Manau reikia priimti kritiką ir tobulėti. Taip ir žmonių bus didesnė gausa ir pelną geresnį gaus. Nereikės 30 minučių virti 1 cepeliną, o iš karto 10-20, sąnaudos tos pačios pelnas geresnis. Žmonės mokėdami didesnius pinigus už maistą, nori jį gauti geresnį nei valgykloje… Jai išeis straipsnis, kad jie pagerino maistą ir aptarnavimą tai pradėsime pas juos lankytis. Sėkmės.
ar ti nebus ponia su -90 poniatkėmis prisišnekėjusi 🤣🤣🤣? teks viešai atsiprašyti. ar ne taip ponia savininke? užsidarys tamstos lariokas
Neseniai lankėmės su svečiais iš Švedijos „Karčiamoje Ružavoje”. Svečiai buvo sužavėti. Patiko ir aptarnavimas, ir maistas, tik porcijos pasirodė labai didelės.
Svečiai pareiškė, kad kitą kartą, kai lankysis Panevėžyje, būtinai norės sugrįžti į šią kavinę.
4m atgal dar važiuodavom pietauti ten buvo ir skanu ir kaina adekvati. Pora metų atgal nustojome ten lankytis, maistas toks visai jau šiaip sau. Gal po kelių metų duosim dar šansą 🙂 gal variantas būtų ne purkštauti, o pasistengti geresnis??
savininkė pasirodė tikra verslinykė iš pačios blogiausios pusės: jos „dainelė” jau sudainuota…