Andrius Zaveckas, COMOBA

SEB Inovacijų centre įsikurs futuristinės lauko reklamos kūrėjai

Tik ką pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre įsikurs skaitmeninės lauko reklamos sprendimus kurianti įmonė „COMOBA“. Pasak jos vadovo Andriaus Zavecko, kol kas analogiškos sistemos, kuri veiktų decentralizuotai ir įmonėms leistų lauko reklamą pirkti aukciono principu, pasaulyje dar nėra. 

„Rinkoje dar neturime tinkamų decentralizuotų skaitmeninės lauko reklamos priemonių, kurios veiktų panašiais principais kaip „Google‘o“ ar „Facebook‘o“ sistema. Dabar, kai vos keliais mygtukų paspaudimais galime pasiekti bet kurį pasaulio žmogų, manome, kad natūralus kitas žingsnis turėtų būti lauko reklamos galimybių plėtra. Todėl mes siūlome sukurti sprendimą, leidžiantį bet kurį turimą ekraną prijungti prie mūsų sistemos ir jame transliuoti reklamą, duomenis automatiškai gaunant iš serverio. Reklamos užsakovams nereikės keliauti pas daugybę reklamos vietų savininkų, o reklamos priemonių savininkai galės gauti pasyvias pajamas ir jiems nereikės samdyti reklamos vadybininkų“, – teigia A. Zaveckas.

Pasak SEB Inovacijų centro vadovo Andriaus Bolšaičio, tai, kad šis startuolis įsikurs Inovacijų centre, įmonei suteiks galimybių sparčiau plėtoti verslą. „SEB Inovacijų centras vienija tiek finansų specialistus, tiek inovatyvių technologijų žinovus – tokia ekspertų komanda padės šį ypač perspektyvų verslą nukreipti tinkama linkme. Dirbdama su banku kaip verslo partneriu „COMOBA“ galės betarpiškai bendrauti su banko ekspertais, greitai testuoti idėjas ar sprendimus su tikrais klientais“, – pažymi A. Bolšaitis.

„COMOBA“ įkūrėjo nuomone, nors Lietuvoje lauko reklamos skaitmeninimo mastas dar nėra toks didelis, kaip, pavyzdžiui, Londone, visiškai skaitmeninė ji gali tapti jau po trejų ar penkerių metų. „Prireikė kelių interneto revoliucijų, kol reklama internete tapo tokia kaip šiandien. Pirmiausia reklamą pertvarkė „Google“ su savo „AdSense“ įrankiais – jie leido įmonėms reklamuotis tiesiogiai nebendraujant su interneto svetainių savininkais ir mokėti tik už reklamos paspaudimus. Antroji revoliucija įvyko išpopuliarėjus socialiniams tinklams, kai sužinojome žmogaus pomėgius, interesus ir buvo galima dar labiau susiaurinti tikslines auditorijas. Pažanga neišvengiama ir lauko reklamoje – jau dabar pasaulyje yra testuojamos programos, kurios gali nustatyti pro lauko ekraną praeinančio žmogaus amžių, lytį“, – pasakoja A. Zaveckas.

„COMOBA“ yra vienas pirmųjų startuolių, įsikūrusių SEB Inovacijų centre. Startuolių veiklą Inovacijų centre prižiūrės rizikos kapitalo fondas „Nextury Ventures“. Jis yra SEB banko startuolių programos įgyvendinimo partneris. UAB „COMOBA“ įsikūrė praėjusių metų lapkritį, tačiau A. Zaveckas šią verslo idėją vysto jau daugiau kaip metus. Jis yra įkūręs ir daugiau startuolių, viena jų – amerikietiškų spurgų kavinė „Donut Lab“.

Kovą Vilniuje pradėjęs veikti SEB Inovacijų centras yra bendradarbiavimo ir inovacijų kūrimo erdvė finansinių ir kitų inovatyvių technologijų entuziastams, startuoliams bei sparčiai augti siekiančių mažų ir vidutinių įmonių atstovams. SEB Inovacijų centre taip pat įgyvendinami nemokami mažų ir vidutinių įmonių mokymai, vyksta renginiai bankininkystės, finansų technologijų, verslumo temomis.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: