„Anykščių vyno“ atgimimą žymi ir atnaujintas korporatyvinis ženklas

Daugiau nei 90 metų skaičiuojantis lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: pristato atnaujintą korporatyvinį prekės ženklą. Vizualūs pokyčiai – dalis naujo „Anykščių vyno“ gamyklos veiklos etapo, kurio pamatas – svarbiausios bendrovės vertybės: ilgametės tradicijos, natūralumas ir meistrystė.

Pasak akcinės bendrovės „MV GROUP Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, atnaujintas „Anykščių vyno“ prekės ženklas – dalis tęstinių gamyklos pokyčių, kuriais siekiama tapti dar patrauklesniais vartotojui.

„Išgyvenusi įvairius istorinius etapus, „Anykščių vyno“ gamykla atsigauna ir pradeda naują etapą. Pastaruosius kelis metus intensyviai dirbome gerindami gamybos procesus, megzdami ryšius su užsienio šalimis, pristatydami rinkai naujus produktus, kurie jau spėjo pelnyti įvertinimus ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Esame šiuolaikiškas lietuviškų gėrimų tradicijų puoselėtojas, tad natūraliai kilo poreikis naujam įvaizdžiui, atspindinčiam mūsų prioritetus. Siekėme, kad „Anykščių vyno“ veikla ir įvaizdis sutaptų bei būtų atspindėti mūsų naujajame korporatyviniame prekės ženkle“, – sako A. Čiburys.

Naujasis „Anykščių vyno“ logotipas, kurį sukūrė dizaino agentūra „Critical“, nuo senojo skiriasi kardinaliai, pagrindiniu jo simboliu tapo rausvos spalvos medis.

„Rausva spalva asocijuojasi su prisirpusiais vaisiais, yra šilta, skani, tuo pačiu – moderni ir aktyvi. Tuo tarpu medis simbolizuoja augimą, gyvybingumą ir, žinoma, natūralumą. Tai viena kertinių „Anykščių vyno“ savybių, mat gėrimų gamybai naudojame čia pat gamykloje spaudžiamas natūralias vaisių, uogų sultis. Obuolys, kriaušė, braškė ir kitos uogos, vaizduojamos naujame logotipe, yra mūsų gėrimų ingredientai, kurių gausu ir pačiame Anykščių krašte, garsėjančiame savo sodais ir jų derliumi. Tuo tarpu detalūs piešiniai simbolizuoja mūsų meistrystę – tai, kaip kruopščiai, su meile gaminame kiekvieną produktą“, – sako A. Čiburys.

Pasak agentūros CRITICAL dizaino vadovo Pauliaus Budrikio, kurti naująjį „Anykščių vyno“ įvaizdį buvo nelengva, tačiau įdomi užduotis. „Anykščių vynas“ yra vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, kuriam reikėjo kardinalaus atnaujinimo. Pasitelkę dizaino mąstymą, nutarėme sukurti šiltumą, natūralumą ir gamintojo savitumą komunikuojantį logotipą bei žaismingą vizualinį identitetą. Su nekantrumu laukiame kaip šį rezultatą įvertins „Anykščių vyno“ gerbėjai“, – sako P.Budrikis.

Šįmet „Anykščių vynas“ sustiprino bei išplėtė natūralių vynų „Voruta“ pasiūlą – pristatė braškių vyną, kuris Lietuvos vyno čempionate įvertintas bronzos medaliu. Gamyklos asortimentą papildė iš rūšinių obuolių ar kriaušių gaminamas natūralus sidras „Tinginio pantis“, kuris Estijos dizaino apdovanojimuose įvertintas sidabro medaliu. Pradėta sulčių „Mr. Fruct“ gamyba.

„Šie metai „Anykščių vynui“ visomis prasmėmis buvo atsinaujinimo ir pakilimo etapas, tačiau sustoti nežadame. Šiuo metu kuriame naują interneto svetainę, kurioje šiuolaikiškai pristatysime save ir savo gaminius, o kitąmet planuojame dar daugiau investicijų į gamybos procesus – svarstome įdiegti naują gamybos liniją, pasiūlyti vartotojams dar daugiau naujų, Anykščiuose sukurtų, produktų. Ilgalaikėje perspektyvoje galvojame ir apie dabartinio gamyklos pastato rekonstrukciją bei modernaus lankytojų centro kūrimą“, – sako A. Čiburys.

„Anykščių vyno“ gamykla Lietuvoje veikia nuo 1926-ųjų, šiuo metu joje dirba 77 darbuotojai. Gamyklos siūlomų produktų krepšelį sudaro 90 skirtingų gaminių, kuriems pagaminti kasmet superkama daugiau nei 22 tūkst. tonų derliaus iš Lietuvos ir kaimyninių valstybių. Gamykloje veikia keturios gėrimų pilstymo linijos.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: