„Maxima“ pripažinta žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje ir užėmė antrą vietą mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge, rodo „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatai. Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse paskelbti spalio 2 dieną, Latvijoje, renginio „Baltic Brand Awards 2020“ metu.
Žmogiškiausias prekės ženklas renkamas remiantis įmonės socialinės atsakomybės veikla. Respondentai klausiami, ar konkretus prekės ženklas yra socialiai atsakingas bei kuria pridėtinę vertę visuomenei.
„Esame dėkingi savo klientams už pasitikėjimą ir įvertinimą. Tikime, jog tyrimo rezultatai rodo, kad Baltijos šalių gyventojai vertina mūsų pastangas įsiklausyti į klientų poreikius. Visgi ne mažiau svarbu, kad pirkėjai mato, jog neliekame abejingi visuomenėje kylančioms problemoms bei norime būti naudingi jos nariai“, – teigia Jolanta Bivainytė, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė.
Pagal „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atliktą tyrimą, lietuvišką prekybos
tinklą „Maxima“ bendrame reitinge lenkia tik „Swedbank“. Prekybos tinklas
mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge aplenkė tokius prekės
ženklus kaip „Omniva“, „Tele 2“, „Samsung“, o bendrame Lietuvos reitinge –
„Lidl“ bei „Telia“. Latvijoje „Maxima“ pagal geriausią kainos ir kokybės
santykį užėmė pirmą, o Estijoje – antrą vietą.
„Brand Capital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas „DDB“ tinkle ir
pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2004 m. kasmet atliekamas Latvijoje, o nuo
2012 m. – visose Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1000
respondentų. Tyrimo ir apdovanojimų tikslas – išsiaiškinti didžiausių prekės
ženklų, veikiančių Baltijos šalyse, vertę bei įtaką. Pagrindiniai apklausos
vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis
prisirišimas.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!