S. Gailiūnas: „Rail Baltica“ terminalas iš Panevėžio nepabėgs“

Panevėžio prekybos, pramonės ir  ir amatų rūmai (Panevėžio PPAR), miesto ir rajono savivaldybės deda visas pastangas, kad tik suspėtų į benuvažiuojantį traukinį ir Panevėžyje atsirastų „Rail Baltica“ geležinkelio tarptautinis krovinių terminalas.

Terminalo dilema „būti ar nebūti“ sprendžiama skubos tvarka. Panevėžio PPAR surengė susitikimą, kuriame be rūmų prezidento Sigito Gailiūno ir generalinio direktoriaus Visvaldo Matkevičiaus dalyvavo miesto ir rajono merai Rytis Račkauskas ir Povilas Žagunis bei bendrovės „Rail Bailtica statyba“ vadovai Dainius Budrys ir Arenijus Jackus.

Panevėžio PPAR generalinio direktoriaus V. Matkevičiaus teigimu, pasitarimas buvo palyginti trumpas, bet labai konstruktyvus. Anot jo, nuspręsta pasirašyti trišalę sutartį tarp Panevėžio PPAR, Panevėžio miesto ir rajono savivaldybių, kurioje būtų numatyti jau ir finansiniai įsipareigojimai.

Anot V. Matkevičiaus, artimiausiu metu miesto ir rajono merai turėtų sušaukti neeilinius tarybos posėdžius, kad politikai pritartų sutarties pasirašymui. Kol kas ketinama numatyti finansinius įsipareigojimus procentais, o galutinės kiekvienos šalies pinigų sumos turėtų paaiškėti parengus galimybių studiją.

„Panevėžio miesto savivaldybė įpareigota artimiausiu metu organizuoti viešuosius pirkimus ir parinkti studijos rengėją. Džiugu, kad „Rail Baltica statyba“ vadovai pateikė visą informaciją, ko iš mūsų reikalaujama“, – naujienų portalui JP sakė V. Matkevičius.

Pastebėjus, kad metai persirito į antrą pusę ir pasiteiravus, ar iki metų pabaigos įmanoma padaryti viską, kad Panevėžyje atsirastų europinio geležinkelio krovinių terminalas, Panevėžio PPAR prezidentas Sigitas Gailiūnas pareiškė tvirtai tikintis, jog galimybių studiją galima parengti laiku ir, kad krovinių terminalas iš Panevėžio nepabėgs.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: